Een enorme boost voor het Meidenevent dankzij IT4Kids

Krajicek Meidenevent

Op dinsdag 11 juni 2019 waren er maar liefst 370 meiden van 30 verschillende Playgrounds aanwezig bij de vierde editie van het Krajicek Meidenevent en daarmee het drukst bezochte event van 2019.

Op deze dag speciaal voor meiden in de leeftijd van 10 tot en met 16 jaar, laten we hen kennis maken met het werk van de Krajicek Foundation, motiveren we de meiden om lekker te bewegen en bezorgen we hen een gezellige dag uit.

Sinds 2017 sponsort stichting IT4Kids het meidenevent. Dankzij hun steun, hebben we dit event een enorme boost kunnen geven. Deze editie konden de meiden in de ‘girls only area’ meedoen aan free running, bootcamp en een visagieworkshop verzorgd door Pupa Milano. Ook konden zij hun danskunsten testen op interactieve dance pads en henna laten zetten door Krajicek Scholarshipper Youssra.

Buiten werd het Krajicek Meidenvoetbaltoernooi gespeeld. Er waren maar liefst 25 teams in 2 leeftijdscategorieën en Krajicek Playground Transvaal (Den Haag) en Playground Centre Court (Tilburg) gingen er met de hoofdprijs vandoor. De presentatie was in handen van Stijn Fransen.