Stijn Fransen nieuwe ambassadeur

Nieuwe ambassadeur

Tijdens de aftrap van het nieuwe Scholarshipjaar in oktober is Stijn Fransen officieel gepresenteerd als Krajicek Ambassadeur.

Richard Krajicek: Stijn beschikt over een flinke dosis enthousiasme, passie en doorzettingsvermogen en is daarmee een echt rolmodel. Zij laat zien dat je met een open blik, hard werken en liefde voor wat je doet, alles kunt bereiken wat je wilt.

Bij het grote publiek werd Stijn bekend als Renee Krul in de jeugdserie Spangas en later ook in Goede Tijden Slechte Tijden in de rol van Sam Dekker. Stijn is actrice, presentatrice, danseres en model. Wij leerden haar kennen tijdens het Krajicek Meidenevent en waren direct geraakt door haar enthousiasme.

Stijn: “Het is zo inspirerend om al deze jongeren bij elkaar te zien. Te horen hoe zij zich inzetten voor hun buurt om kinderen lekker buiten te laten spelen en sporten. Ik ben trots dat ik mijzelf nu Krajicek Ambassadeur mag noemen.”