No boys allowed
#sorrynotsorry

Krajicek Meidenevent

Meer meiden op en rondom onze Krajicek Playgrounds. Een belangrijke doelstelling waar we ons ook in 2018 voor hebben ingezet. Samen met IT4Kids organiseerden we voor de derde keer het Krajicek Meidenevent. Een dag vol sport en beauty speciaal voor alle meiden van de Playgrounds.

Meer dan 150 meiden waren op zondag 1 juli 2018 naar sportcentrum Helsdingen in Vianen gekomen voor het Krajicek Meidenevent. Een girls-only dag met als doel om meiden in de leeftijd van 10 t/m 16 jaar te stimuleren om (vaker) naar de Krajicek Playgrounds toe te komen.

De meiden konden kickboksen en voetballen, maar ook nieuwe urban sporten uitproberen zoals yuki gassing en jump roping. Ook was er ruimte voor beauty. Dankzij HerĂ´me konden de meiden de handen helemaal zomerproof maken en kregen ze tips & tricks van professionele visagisten.

Het Krajicek Meidenevent wordt gesponsord door Stichting IT4Kids. Zij bieden bedrijven en organisaties de mogelijkheid om de opkoopwaarde van hun vervangen IT-hardware te doneren aan het goede doel. Dankzij de steun van IT4Kids hebben we het Meidenevent een enorme impuls kunnen geven en zo het belang van sportende meiden verder op de kaart kunnen zetten.

Benieuwd naar dit event? Klik op de video de aftermovie.